استخراج بیت کوین آموزش کسب درآمد رایگان

بازدید: 2927 بازدید

استخراج ارز دیجیتال آموزش درآمدرزایی رایگان

 

با روشن کردن  فیلتر شکن برای اولین بار فقط و کلیک بر روی لینک زیر کسب درآمد خود را شروع کنید :

شروع کسب درآمد از بیت کوین

برای شروع از لینک زیر اقدام کنید :

 

https://get.cryptobrowser.site/4131353

 

برای استخراج بیت کوین ۳ روش وجود دارد که با هم به بررسی آن می پردازیم …

روش استخراج بیت کوین 

 

خرید بیت کوین با دلار 

این روش با پرداخت دلار می توانید بیت کوین خریداری کنید و بعد با بالا رفتن بیت کوین می توانید بفروشید و سود کنید و اگر بیت کویین افت کند ممکن است با فروش آن ضرر هم خواهید کرد .

 

 

خرید دستگاه ماینر یا ماینینگ

این دستگاه ها شامل رم و سی پی یو و پاور هست که با مصرف زیاد برق می تواند ماین کنید و بیت کویین استخراج کنید که ممکن است بعد از گذشت مدتی عمر مفید آن به پایان می رسد و حداقل هزینه برای این کار از ۱۰ یا ۵۰ میلیون به بالا هست که بتوانید پول در بیارید .

البته این روش با هزینه زیاد شاید بعد از چند ماه به سود خوبی برسید البته اگر شرکت برق جلو شما را نگیرد که باید این مورد را به خوبی بررسی کنید .

استفاده از کامپیوتر شخصی 

با این روش شما می توانید به صورت رایگان و بدون دردسر با رایانه شخصی خود ماینینگ کنید البته این امر با مرورگر کریپتوتب صورت می پذیرد ، شرکت کریپتو تب با مرورگری که مثل گوگل کروم ساخته و با بیت کویین در ارتباط است برای پردازش های مالی از سی پی یو و رم سیستم شما استفاده که بتوانند پردازش های خود را انجام دهد و بابت این به شما پول پرداخت کرده که در فیلم بالا کاملا توضیح داده شده .

 

تبدیل کردن ماینینگ به دلار

شما با استفاده از سایت blockchain.com می توانید یک کیف پول برای ارز دیجیتالی خود ایجاد کنید که با این روش توی اکثر کشور های خارجی از ارز دیجیتال استفاده و پول نقدر منصوخ شده .

بعد درخواست واریز را زده و کد را در مرورگر کریپتوتب زده تا به کیف پول شما ارسال شود باز هم در فیلم به خوبی توضیح داده شده .

زیر مجموعه گیری کمک به استخراج بیشتر بیت کوین

استخراج بیشتر بیت کوین و درآمد چند صد دلاری در ماهه

مرورگر کریپتوتب به شما یک لینکی می دهد که اون لینک را به دوست یا فامیل و اشنا داده و آنها با نصب این مرورگر مثل شما به استخراج بیت کوین می پردازند و یکی از زیر مجموعه های شما خواهد شد که این شرکت به شما بابت هر نفر ۱۵ دصد سود می دهد و همینطور به زیر مجموعه های بعدی مثل عکس زیر :

اگر شما ۵ نفر زیرمجموعه اضافه کنید و هر کدام ۵ نفر بیارند به ترتیب می توانید بعد از مدتی صاحب درآمدی ۴۰ هزار دلار در ماهه شوید .

نقد کردن دلار به ریال ایران

خیلی از سایت های ایرانی هستند که دلار یا ارز دیجیتال می گریرند و به شما ریال ایران پرداخت می کنند  می توانید با سرچ کردن در گوگل با یکی از سایت های معتبر این کار را انجام دهید .

شروع کسب درآمد از بیت کوین

پس منتظر چی هستید با روشن کردن  فیلتر شکن برای اولین بار فقط و کلیک بر روی لینک زیر کسب درآمد خود را شروع کنید :

شروع کسب درآمد از بیت کوین