دانلود رایگان ربات تلگرام ( افزایش ممبر )

بازدید: 6983 بازدید

دانلود رایگان ربات تلگرام (افزایش ممبر)

 

 

آموزش افزایش ممبرهای ایرانی کانال تلگرام

توضیح روش :

و در این روش ما قصد داریم از طریق دور زدن محدودیت های برنامه ” تله ممبر” در این برنامه به جمع آوری سکه بی نهایت بپردازیم . برای این منظور ابتدا یک شماره مجازی درست میکنیم و توسط شماره مجازی اکانت تلگرام ساخته سپس با آن وارد برنامه تله ممبر میشویم و شروع به جوین دادن در کانال ها و جمع آوری سکه مینماییم . همانطور که میدانید بعد از جوین دادن در ۴٠ کانال برنامه به شما پیغام میدهد که تا ١٢ ساعت آینده دیگر نمیتوانید در کانالی جوین دهید و سکه بدست آورید . برای رفع این مشکل فقط کافی است که از طریق تنظیمات اندروید وارد قسمت برنامه ها شده و سپس از لیست ” تله ممبر ” را انتخاب کرده و سپس گزینه clear deta را بفشارید .

دانلود رایگان ربات تلگرام ( افزایش ممبر )
دانلود رایگان ربات تلگرام ( افزایش ممبر )

مرحله بعد:

دوباره تله ممبر را اجرا کنید و مجددا با همان شماره قبلی وارد برنامه شوید و به گرفتن سکه بپردازید . و این کار را مدام تکرار کنید و زمانی که سکه های شما به حد معینی رسید از قسمت دریافت ممبر برایزکانال خود ممبر سفارش دهید .

در ادامه به توضیح مراحل این کار میپردازیم ….

 

شما میتوانید این برنامه را هم بر روی گوشی و هم بر روی کامپیوتر نصب کنید ، برای اجرا بر روی کامپیوتر :

١ـ ابتدا شبیه ساز اندروید ( Bluestacks ) را از لینک زیر دانلود و سپس بر روی کامپیوتر خود نصب کنید :

http://goo.gl/lgm6p8

٢ـ سپس برنامه Mouse and Keyboard Recorder را نصب نمایید و سپس آن را کرک کنید .

 

راهنمای کرک کردن :

ـ محتویات پوشه Cracked را در محل نصب نرم افزار* کپی و جایگزین فایل های قبلی کنید .

* محل نصب نرم افزار : پوشه محل نصب معمولا در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد . همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید :

ـ در ویندوز XP : بعد از نصب ، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید .

در ویندوز ٧ و ٨ : بعد از نصب ، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید .

سپس شما باید یک شماره مجازی درست کنید ، برای این کار ابتدا :
وارد سایت زیر شوید…

 سپس در این مرحله یک رنج سه رقمی جهت دریافت شماره انتخاب میکنید:
ربات تلگرام

 

 

تبریک ـ شماره مجازی ساخته شد:

 

افزایش ممبر تلگرام

 

مرحله بعد:

خب حالا توسط تلگرامی که بر روی دستگاه اندروید خود نصب کرده اید اقدام به ساخت اکانت جدید کنید ، دقت داشته باشد که حتما باید از نسخه اندروید برای ساخت اکانت استفاده کنید . اگر دسترسی به گوشی اندروید ندارید پیشنهاد میشود که از شبیه ساز اندروید (Bluestacks) استفاده نمایید .

 

ربات افزایش ممبر

 

 

در این مرحله شماره مجازی که از سایت textnow دریافت کردید را همراه با پیش شماره وارد کنید:

 

تلگرام ربات خودکار

 

 

مشاهده میکنید که تایید برایتان ارسال شده است . کد ۵ رقمی را کپی کنید و در قسمت خواسته شده در تلگرام وارد کنید :

ربات اتوماتیک تلگرام

 

 

بعد از وارد کردن کد تایید تلگرام شما ساخته میشود و وارد اکانت خود میشود .

 

شاید برای شما سوال پیش بیاید این خط ها رو ما میسازیم حال چگونه از خطوط نگه داری کنیم یا اصطلاحا اکانت های تلگرام را برای استفاده های مجدد سیو کنیم ؟! برای این کار شما به برنامه تلگرام پرتابل (telegram protable) نیاز دارید که در پوشه Programs پیوست شده است . در اینجا با مثالی به شما نحوه ذخیره کردن اکانت های تلگرام آموزش داده میشود .

 

بالا بردن ممبر تلگرام

 

روش ذخیره اکانت تلگرام :

برای این کار ابتدا در یکی از درایو های کامپیوتر خود یک پوشه جدید بسازید و فایل تلگرام پرتابل Telegram portable.exe را درون آن کپی کنید سپس برنامه را اجرا کنید .

مشاهده میکنید که فایل های tdata ایجاد شده است . پس بر روی Start messaging کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید .

تلگرام bot

 

 

١ـ شماره اکانت تلگرام را به صورت زیر وارد کنید و سپس بر روی NEXT کلیک کنید .

٢ـ کد ۵ رقمی به تلگرامِ نسخه اندروید ارسال میشود . بعد از دریافت آن را در این قسمت وارد نمایید تا اکانت شما به پرتابل منتقل شود.

تلگرام افزایش ممبر واقعی

 

 

در این مرحله کد تاییدِ پرتابل به تلگرامِ نسخه اندورید ارسال میشود . کد را کپی کنید و در قسمت خواسته شده در پرتابل آن را وارد نمایید .

ربات افزایش ممبر واقعی

 

 

حالا اکانت تلگرامی که توسط شماره مجازی ساخته بودید به پرتابل منتقل شده است و تا هر زمانی که مایل باشید میتوانید اکانت را توسط تلگرام پرتابل نگه دارید .

 

شروع به کار تله ممبر:

حالا ” تله ممبر ” را بر روی شبیه ساز نصب نمایید و آن را اجرا کنید .
از آپدیت کردن برنامه خودداری فرمایید

تله ممبر تلگرام

 

 

توجه :
برای نصب برنامه روی شبیه ساز ابتدا برنامه ها را روی هارد کامپیوتر کپی کنید و بعد با دابل کلیک کردن روی برنامه مورد نظر به سادگی روی شبیه ساز نصب خواهد شد . در صورتی که از این روش قادر به نصب برنامه ها روی شبیه ساز نشدید از طریق مرور گر داخلی شبیه ساز ( دلفین ـ dolfin) ابتدا اپلیکیشن بازار را نصب کنید و سپس توسط بازار برنامه تله ممبر را نصب کنید .

اگر در شبیه ساز برنامه برای شما کج باز شد ، برای تنظیم سایز برنامه ابتدا وارد قسمت تنظیمات شده و سپس گزینه Change App Size را انتخاب کرده و سپس تیک Tablet را برای برنامه ” تله ممبر ” فعال کنید .

 

مرحله بعد:

حالا شماره مجازی ای که توسط آن اکانت تلگرام ساختید را در برنامه وارد کنید .

نکته : برای پیدا کردن شماره تلفن اکانت ها در تلگرام پرتابل وارد قسمت Setting شوید.

در این قسمت تلگرام یک کد فعال سازی به اکانت تلگرامی که ساختید ارسال میکند که شما باید کد مربوطه را در قسمت خواسته شده وارد کنید و سپس به مرحله بعد بروید .

تلگرام تله ممبر

 

خب ، حالا شما وارد محیط برنامه شده اید ، در اولین ورود ١٢ سکه به شما هدیه داده میشود.

در این قسمت میتوانید با عضو شدن در کانال های نشان داده شده سکه بدست بیاورید.

تله ممبر

 

 

بعد از جوین دادن در ۴٠ کانال این پیغام برای شما ظاهر میشود ـ در این مرحله باید اطلاعات برنامه را پاک کنید.

بدین منظور از طریق منوی بالای شبیه ساز وارد قسمت تنظیمات شوید . و طبق ترتیب صفحه بعد وارد بخش های مورد نظر شوید .

 

مرحله بعد:

خب ، حالا با همان شماره مجدد وارد برنامه تله ممبر شده و به سکه گرفتن ادامه دهید و هر موقع که پیام ظاهر شد از قسمت تنظیمات اطلاعات برنامه رو پاک نمایید و مجدد همین روال را تکرار کنید . بعد از اینکه سکه های شما به حد مشخصی رسید ( مثلا ۵٠ سکه ) از قسمت دریافت ممبر برای کانال خود ممبر سفارش دهید .

مهم : اگر بعد از مدتی شماره مجازی که ساختید از کار افتاد یا توسط تلگرام محدود شد ، یک شماره مجازی دیگر بسازید و مراحل کار را با آن ادامه دهید .

برای خودکار کردن روند سکه گرفتن در برنامه ( جوین دادن خودکار ) میتوانید از برنامه Mouse and Keyboard Recorder استفاده کنید . این برنامه کلیک های شما را ذخیره میکنه و مجدد باز تکرار میکند . شما میتوانید یکبار عمل جوین دادن و سپس فشردن دکمه بازگشت را ضبط کنید و سپس با انتخاب تعداد دفعات تکرار آن را پخش نمایید تا خودکار در برنامه سکه بگیرید .

 

آموزش اجرا بر روی گوشی :

اگر شما میخواهید که کلیه مراحل را توسط گوشی اندروید انجام دهید ، ابتدا برنامه تله ممبر را بر روی گوشی نصب کنید ، سپس طبق روش های گفته شده یک شماره مجازی درست کنید و بعد توسط آن شماره ، اکانت تلگرام بسازید و با آن وارد برنامه تله ممبر شده و به جمع آوری سکه بپردازید .
از آپدیت کردن برنامه خودداری فرمایید .

توجه : برای اینکه بتوانید اکانت تلگرامی که با شماره مجازی ساختید ، بر روی گوشی همزمان در کنار اکانت تلگرام شخصی خودتان تگه دارید و از آن برای جمع آوری سکه در تله ممبر استفاده کنید ، میتوانید از برنامه ” تلگرام پلاس ” که در بازار موجود هست استفاده کنید .

 

نکته:

در هنگام کار با گوشی زمانی که تله ممبر دیگر اجازه نداد شما سکه بدست بیاورد از قسمت تنظیمات گوشی خود وارد قسمت برنامه ها شده و از لیست ” برنامه تله ممبر ” را اتتخاب کنید و سپس بر روی دکمه ” پاک کردن اطلاعات داده ” بزنید و پیغام مربوطه را تایید کنید .
سپس مجددا برنامه تله ممبر را باز کرده و با همان شماره در آن لاگین کنید و به سکه گرفتن ادامه دهید و این کار را تکرار کنید تا زمانی که سکه های شما به حد مشخصی برسد و آن زمان ممبر های خود را سفارش دهید.

 

خودکار کردن تله ممبر:

برای خودکار کردن روند سکه گرفتن در گوشی ( جوین دادن خودکار ) میتوانید از برنامه Repeti tuch استفاده کنید . این برنامه تاچ های شما را ذخیره میکنه و مجدد باز تکرار میکند . شما میتوانید یکبار عمل جوین دادن و سپس فشردن دکمه بازگشت را ضبط کنید و سپس با انتخاب تعداد دفعات تکرار آن را پخش نمایید تا خودکار در برنامه سکه بگیرید .
لازم به ذکر است که این برنامه در گوشی هایی که روت شده باشند فقط قابلیت اجرا دارد .

مهم : اگر بعد از مدتی شماره مجازی که ساختید از کار افتاد یا توسط تلگرام محدود شد ، یک شماره مجازی دیگر بسازید و مراحل کار را با آن ادامه دهید .

 

 

مطالب ما را به اشتراک بگذارید تا دوستانتان از آن بهره ببرند….