سه نکته مهم سئو برای افزایش بازدید سایت ها

بازدید: 1735 بازدید

سه نکته مهم سئو برای افزایش بازدید سایت ها

آیا تا کنون به سئو فکر کرده اید؟ که چه کمی می تواند به ما بکند ؟ یا اصلا  چه چیزی هست ؟ در این مقاله به بحث و بررسی نکات مهمی درباره سئو می پردازیم که اطلاعات کافی را به شما می دهد.

در ابتدا بهتر است بدانید سئو چیست !    S:Search   E:Engine   O:Optimization  با توجه به معنی لغت های آوورده شده سئو یعنی بهینه سازی موتور جستجو می باشد

روش هاس جدید جستجو:

در گذشته برای جستجو اطلاعات خواسته شده خود از صفحه کلید یا همان روش تایپ کردن استفاده می کردیم و اکنون با گذشت زمان روش جدید تری به روی کار آمده است که از آن به عنوان روش صوتی جستجو نام می برند. در این روش علاوه بر اینکه سریع تر بلکه آسان تر نیز به مقصود خود از جستجو می رسیم .

 

موتور جستجو جدید :

زمان زیادی است که یوتیوب جایگاه دوم محبوب ترین موتورهای جست جو رایافته است شما نیز اگر می خواهید فیلمی را ایجاد کنید نیاز به درگاه های مرتبط یوتیوب دارید این موضوع  پادکست های اپل را نیز شامل می شود

بهینه سازی موتور:

محتوایی که ما تولید می کنیم باید به شکلی باشد که همه موتورهای جستجو آن را پیدا کنند و بشناسند و درک کنند تا زمانی که کاربران نیاز به آن دارند با سرعت بالایی اطلاعات را تحویل کاربر دهد.

هدف شما به عنوان کسی که محتوا را تولید می کنه این است که شما باید  محتوای خود را بهینه سازی کنبد تا موتورهای جستجو گوناگون آن را پیدا کنند و به این کار بهینه سازی موتور جستجو در وب مدرن و آینده می گویند.

اگر تفکر شما درباره سئو چیز دیگری است تفکر خود را تغییر دهیدزیرا سئو تا زمانی که اینترنت در زندگی ما وجود دارد هست و نقش آن در حال پررنگ شدن است و البته کاربرد آن نیز افزایش می یابد.

 

سه نکته مهم برای  بهترش دن هریک از عناصر سئو :

نکته اول :جستجو

 

شما باید به بهترین صورت کار کنید تا بتوانید کاربران خود را درک کنید و آن ها بشناسید شما باید اطمینان پیدا کنی که محتواهای شما از نظر متنی و یا صوتی و در اخر فکری موردجستجو واقع می شوند

مسخص است که استفاده از ابزارهای جستجو پایگاه داده برکلمات کلیدی گوگل به شما کمک زیلدی می کند  این کلمان می توانند وقتی مخاطبان به دنبال اطلاعات مربوط به محتوای شما هستند آن را پیدا کنند.

شما می توانید از رسانه های جمعی برای ارتباط مستقیم با کاربران خود استفاده کنید و به نظرات و سوالات رایج آن ها گوش دهید .هنگاهی که اطلاعات شما درباره کاربرانتان افزایش یابد از نظر و سلیقه آن ها مطلع می شوید و محتوای خود را طبق نظراتشان تهیه می کنید.

 

نکته دوم : موتورهای جستجوی بیشتر

همه ی موتورهای جستجو مردم را به دنبال محتوایی که ایجاد می کنید جستجو می کنند توجه کنید که در اخر باید محتوا را به بهترین صورت ایجاد کنید.

نکته سوم : دقت بر بعد فنی و کدنویسی سایت

این نکته نقش زیادی برای شما ایفا می کند . شما باید بدانید که سایت شما بر چه پایه و اساسی استوار است زیرا هنگامی که کاربری  محتوای سایت شما را جستجو می کند و نتیجه را بالا می آید باید دارای زیرساخت های قوی باشد همه عناصر اساسی را دارا باشد.